Унесення бюджетних коштів до статутного капіталу КП: як відобразити в обліку
Як відобразити в бухобліку операції з поповнення статутного капіталу комунального підприємства (далі – СК, КП) за кодами програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (ТПКВКМБ) 7670 «Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання», КЕКВ 3210 з мет...
Людмила Ільяш
24.11.2020 1087 0 0
Зміни до кошторису спецфонду бюджетної установи
У разі якщо загальний обсяг фактичних надходжень до спецфонду разом із обсягом залишків бюджетних коштів на його рахунках на початок року буде більшим, ніж надходження, бюджетна установи повинна внести зміни до спеціального фонду кошторису. Як уносити такі зміни та як їх документально оформлювати, р...
24.11.2020 307 0 0
Публічні закупівлі по-новому: що слід знати бухгалтеру
2020 рік в Україні запам’ятається замовникам та учасникам публічних закупівель, а також усім зацікавленим особам тим, що набула чинності нова редакція Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» – відповідно до змін, внесених Законом від 19.09.19 р. № 114-IX. І...
Редакція
20.11.2020 987 0 2
Інвентаризація-2020: проведемо з користю!
Чи є для вас процес інвентаризації дійсно корисним та необхідним для діяльності бюджетної установи? Адже ця процедура не тільки допомагає виявити надлишки, ліквідувати пересортицю та оприбуткувати невраховане майно, але й оцінити стан та ефективність використання ОЗ. Одне з основних завдань річної і...
13.11.2020 895 2 3
Як інвентаризувати прилади, що підлягають обов’язковій повірці
У процесі діяльності установа використовує прилади, які мають проходити обов’язкову повірку. Як проводити інвентаризацію таких приладів і на що саме слід звернути увагу інвентаризаційній комісії? Інвентаризація-2020: проведемо з користю! Інвентаризація У процесі діяльності установа використов...
Анна Ляшенко
13.11.2020 263 0 0
Вибуття основних засобів: вивчаємо ПДВ-наслідки
У консультації розповімо, як установі – платнику ПДВ вести облік цього податку в разі продажу і ліквідації об’єктів основних засобів (далі – ОЗ). Інвентаризація-2020: проведемо з користю! У консультації розповімо, як установі – платнику ПДВ вести облік цього податку в разі пр...
Наталя Ільїна
13.11.2020 440 0 0
Реорганізація бюджетної установи: чи потрібна інвентаризація?
Реформування діяльності бюджетних установ зазвичай супроводжується їх реорганізацією шляхом злиття, приєднання чи перетворення. У цій статті розглянемо, чи обов’язковою є в такому разі інвентаризація та як правильно її організувати та провести. Інвентаризація-2020: проведемо з користю! Реформу...
13.11.2020 577 0 0
Звіряння розрахунків із дебіторами та кредиторами: порядок проведення
У цій статті ми розглянемо особливості проведення інвентаризації і списання дебіторської та кредиторської заборгованостей. Також дамо відповіді на запитання щодо строків позовної давності та наслідків їх ігнорування. Інвентаризація-2020: проведемо з користю! У цій статті ми розглянемо особливості пр...
13.11.2020 492 0 2
Харчові продукти: підраховуємо залишки
У консультації «Інвентаризація в ЗДО: покроковий алгоритм» було розглянуто покроковий алгоритм проведення інвентаризації активів та зобов’язань на прикладі закладу дошкільної освіти (далі – ЗДО). У цій статті розкажемо більш детально про специфіку інвентаризації харчових прод...
13.11.2020 386 0 1
Інвентаризація в ЗДО: покроковий алгоритм
У консультації розглянемо покроково, як провести інвентаризацію активів та зобов’язань дитячого садка. Інвентаризація-2020: проведемо з користю! У консультації розглянемо покроково, як провести інвентаризацію активів та зобов’язань дитячого садка. Крок 1. Створення інвентаризаційної комі...
13.11.2020 612 0 0
Аналіз ефективного використання ОЗ бюджетною установою
Із цієї консультації ви дізнаєтесь, навіщо щороку інвентаризувати активи та зобов’язання, якою є мета інвентаризації та як її досягти. Інвентаризація-2020: проведемо з користю! Із цієї консультації ви дізнаєтесь, навіщо щороку інвентаризувати активи та зобов’язання, якою є мета інвентари...
13.11.2020 306 0 0
Чи підлягає обкладенню ПДФО та ВЗ сума компенсації послуги «муніципальна няня»?
Чи включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку сума компенсації послуги «муніципальна няня», що виплачується відповідно до постанови КМУ від 30.01.19 р. № 68 (далі – Постанова № 68)? Реорганізація ОМС у новоутворених громадах і районах Дох...
03.11.2020 263 0 0
Рада увійшла в ОТГ: як оформити трудові книжки працівників
Які записи мають бути внесені до трудових книжок працівників комунальних підприємств (далі – КП), установ і закладів, засновниками яких були ради, що увійшли до ОТГ? Реорганізація ОМС у новоутворених громадах і районах Заповнення трудової Які записи мають бути внесені до трудових книжок праці...
Сергій Кравцов
03.11.2020 255 0 0
Чи треба проводити конкурс на зайняття посад у разі переведення працівника ради до новоствореного ОТГ?
Особа працювала в раді, що увійшла до ОТГ, на посаді головного бухгалтера. Унаслідок реорганізації їй було запропоновано нижчу посаду в апараті ради ОТГ – головний спеціаліст відділу. Чи потрібно в такому разі проводити конкурс на зайняття посади? Реорганізація ОМС у новоутворених громадах і р...
03.11.2020 658 0 0
Чи може працівник ОМС звільнитися до закінчення 2-місячного строку, протягом якого діє попередження про вивільнення
Працівник ради отримав попередження про наступне вивільнення. Чи обов’язково йому чекати закінчення 2-місячного строку попередження, чи він може звільнитися раніше? Реорганізація ОМС у новоутворених громадах і районах «Дострокове» звільнення Працівник ради отримав попередження про...
03.11.2020 473 0 0
Набуття повноважень головою ОТГ
Відповідно до ст. 12 Закону від 21.05.97 р. № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі – Закон № 280) голова ОТГ є головною посадовою особою територіальної громади (далі – тергромада), обирається тергромадою на основі загального, рівного, прямого виборчого права...
03.11.2020 321 0 0
Вивільнення працівників унаслідок реорганізації ОМС в ОТГ
Працівники рад, що увійшли до об’єднаної територіальної громади (далі – ОТГ), які займають невиборні посади, продовжують працювати на своїх посадах до закінчення процедури реорганізації, якщо не буде можливості перевести їх до штату ОТГ раніше. Реорганізація ОМС у новоутворених громадах ...
03.11.2020 1820 0 1
Реорганізація ОМС в ОТГ: питання бухобліку
У цій консультації ми розглянемо актуальні питання, що постають перед бухгалтерами ОМС, які припиняються внаслідок добровільного об’єднання територіальних громад: як правильно оформити за передавальним актом процедуру передання майна та зобов’язань; як відобразити ці операції в бух...
03.11.2020 461 0 0
Юридичні, майнові та фінансові аспекти об’єднання тергромад
Реформа місцевого самоврядування на засадах децентралізації передбачає передання більших повноважень і ресурсів на рівень територіальних громад. Важливою складовою та запорукою реалізації цієї реформи є формування спроможних громад, яке відбувається шляхом об’єднання тергромад. Пропонуємо розг...
Олександр Козка
03.11.2020 456 0 0
Планування та розрахунки до кошторису: що потрібно врахувати
Правильне планування видатків у кошторисі є основою ефективного використання бюджетних коштів та уникнення проблем під час здійснення таких видатків. Реорганізація ОМС у новоутворених громадах і районах Правильне планування видатків у кошторисі є основою ефективного використання бюджетних коштів та ...
Денис Южаков
03.11.2020 876 0 2