Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як перестати витрачати гроші даремно і зробити стан в соцмережах

Редакція

13.06.2017 131 0 0

Соцмережі - кращий спосіб просунути свій бізнес. Широкий вибір платформ дозволяє охопити практично безмежну аудиторію: про вас дізнаються на всіх континентах. Але багато компаній не розуміють, як правильно взаємодіяти з аудиторією і налагодити контакт.

Вони витрачають занадто багато часу, щоб сподобатися тим, кому добре відомі, публікують тільки розважальний контент, який не має відношення до бізнесу. Ось способи зачепити потрібну аудиторію і розширити коло читачів, а також вибрати відповідний контент і адаптувати свої ідеї до конкретної аудиторії.

Знайте різницю між платформами

Щоб ефективно використовувати соціальні мережі, вкрай важливо вивчити свою платформу і очікування користувачів. Потрібно розуміти, де публікувати легкий і невимушений контент, а де - спеціалізовані тексти.

Деякі платформи - наприклад, Facebook - можна використовувати для будь-якого контенту. Ваші друзі і передплатники можуть ділитися смішними відео і кумедними історіями, залучаючи трафік на вашу сторінку. Але ви також можете розмістити там більш об'ємний контент. Оскільки люди проводять багато часу на Facebook, тут вони скоріше прочитають щось серйозне.

Інші платформи не завжди для цього підходять. У Twitter мало хто буде читати складний текст по вашому посиланню. Через обмеження на кількість слів у публікації Twitter орієнтований на короткі і прості повідомлення.

Ви хочете інформувати або розважити? Вирішуйте.

Створюючи онлайн-контент, уваги на той, що розповість про вас і вашу справу, і той, що розважить читачів і розлетиться по мережі.

Обидва контенту є важливим цілям. Але потрібно розуміти, які результати може принести кожен з них, і знайти правильний баланс. Експерти заявляють, що потрібно знайти баланс між інформативними публікаціями і яскравим контентом, який приверне увагу. Якщо ви цього не вмієте, то не зможете правильно використовувати соцмережі. Яскравий, що чіпляє контент призведе до вас нових покупців. Інформативні пости розкажуть їм про те, що ви пропонуєте.

Ажіотаж завжди корисний - це приверне більше людей на ваш сайт і сторінку в соцмережі. Те, що потішило або здивувало, люди запам'ятовують - а значить, запам'ятають вашу компанію. Але обмежуючись тільки неінформативними публікаціями, ви ризикуєте загубитися в галасі. Постарайтеся знайти баланс між контентом, який розважає і змушує багато про вас говорити, і контентом, який розповідає аудиторії про ваш бізнес. Поділіться своїми цілями і своєю історією. Розкажіть, що збираєтеся робити. Якщо ви привернете увагу читачів, вони з більшою ймовірністю захочуть дізнатися про вас докладніше.

Звичайно, можна створювати контент розважальний і інформативний одночасно. Головне - знайти правильне співвідношення між розвагою і інформацією, корисною для бізнесу.

Збалансуйте рекламу і залучення

Дуже важливо встановити правильне співвідношення між платною рекламою в соціальних мережах і реальною взаємодією з вашими передплатниками. Сторінки, що публікують виключно рекламні пропозиції, дратують передплатників і ризикують бути заблокованими. У деяких галузях - наприклад, в туризмі - важливу роль грає час. Деякі компанії використовують стратегію сегментування аудиторії в залежності від дати торішнього бронювання, а потім показує людям публікації, що пропонують повторити замовлення.

Чи не присвячуйте всю свою сторінку в соцмережі просуванню бренду. Помістіть на ній контент, який сподобається вашій аудиторії. Запропонуйте людям відповісти на питання або опублікуйте інформацію, якої їм захочеться поділитися. І цінуєте своїх передплатників, інакше вони одпишуть.

Джерело: http://hyser.com.ua/ 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали