Найголовніший ресурс – це ми самі
Бізнес – це завжди непросто, це завжди про турбулентність. В який би сприятливий час він не створювався, завжди треба тримати руку на пульсі.
Я зараз про наболіле – про «карантинні вихідні»!
Пандемія стала шоком для народу, для підприємців, аудиторів, маркетологів та, звісно ж, для бухгалтерів. Але, як і з будь-якої кризи, з неї треба діставати уроки.
Мені дуже не подобається фраза «Криза – це можливості». Криза – це, дійсно, можливості. Але коли вона настає, мало в кого є ресурси, щоб скористатися цими можливостями.
Найголовніший наш ресурс – це ми самі! Те, наскільки ми готові до всіх змін, наскільки компетентні у своїй сфері, щоб змінювати стратегії на високих швидкостях
Україна багата на таланти в підприємництві. Просто життя нас змушує бути такими – постійно у всеозброєнні, адже кожен новий день підносить нам сюрпризи. Скільки спілкуюся з підприємцями, чую одну й ту саму фразу: «Аби лише не заважали нам працювати, решту ми зробимо й виживемо. І робочі місця збережемо, і податки платитимемо, щоб пенсіонерам вистачало, і привабливість до країни зробимо».
Однак те, що відбувається нині, здоровим глуздом назвати не можна. У світі є технології, що дозволяють правильно діяти у кризовій ситуації та швидко виходити з неї. Але чому їх не використовують у нас?
Напевне, тому, що це комусь вигідно.
Ну, а нам, як і з першою хвилею, лише залишається діяти всупереч страхам, побоюванням і ризикам втрат!
Коментарі до матеріалу