Робота - це дім, в якому зручно, комфортно, а бухгалтерія - це любов до свого дому
25.10.2016 278 0 0
Тетяна Іваненко - головний бухгалтер з великим досвідом роботи. Для неї ця професія спочатку була мрією, пізніше - метою, ну а сьогодні стала реальністю. Завдяки своїй наполегливості, Тетяна стала головбухом через місяць після початку трудової діяльності! Давайте докладніше дізнаємося секрет її успіху.
1. Чим Ви займаєтеся в своїй роботі?
У роботі вважаю себе універсальним солдатом.
На даному етапі життєвого шляху можу сміливо назватися будівельником будинку, під назвою «Бухгалтерія». У цьому використовую наступний підхід:
- Веду підготовчі роботи для подальшого розташування споруди, заливка фундаменту, розрахунок навантаження на підставу - планування, відкриття, настройка основоположних даних для оптимального обліку на підприємстві - одним словом.
- Займаюся зведенням стін, розташуванням віконних і дверних прорізів - весь первинний облік підприємства від А до Я.
- Ну і установка даху - в бухгалтерії це (для мене) закриття періодів і здача звітності.
Найголовніше і основне в цій справі - кінцевий результат, який приносить свої плоди.
Адже не дарма вважається, що "як ви яхту назвете, так вона і попливе!"
2. Хто Ви за професією?
Я бухгалтер. Робота головним бухгалтером для мене: мрія - мета - реальність.
- Мрія, що виникла на парах бухгалтерського обліку. Величезне спасибі викладачеві - вклав теорію легко і просто.
- Мета, здійснити свою мрію, настільки закріпилася в мені, що по закінченню теоретичної частини був перехід до практичної. Як сказав один з великих: "практика без теорії - небезпечна, теорія без практики - мертва".
- І ось реальність: я - Головбух з величезним стажем роботи саме на цій посаді.
Правда, слово «головний» для мене не так важливо, напевно через дуже швидке досягнення своєї мрії - через місяць після початку трудової діяльності я стала головбухом...
Не знаю - везіння це, розклад життєвих карт, написано зверху чи випадковість, але вважаю "що не робиться, це все на краще".
Так, при першому прийомі на роботу моя кандидатура на посаду бухгалтера не підійшла за знаком зодіаку.
І в цей же день, на другій співбесіді, я прийнята. В черговий раз кажу «Спасибі» людині, яка побачила у мені потенціал і не побоялася взяти на роботу молодого і зеленого фахівця без досвіду роботи, на голій теорії. Через місяць, який пролетів непомітно, мені було запропоновано зайняти місце "Головного". І я ризикнула зробити крок до здійснення своєї мрії. Як на мене, ризик - благородна справа і краще зробити щось і пошкодувати, ніж не зробити взагалі.
3. Що повинна обов'язково знати і вміти людина, що працює в вашій сфері?
Вважаю, що в будь-якій справі основними факторами є - бажання і прагнення.
Людина, що працює в нашій сфері, при величезному інформаційному потоці, повинна чітко знати, де знайти достовірну інформацію і застосувати її.
4. Як виглядає Ваше робоче місце? Які програми використовуєте на комп'ютері і на смартфоні?
Вважаю, що від робочого місця залежить Ваш настрій і бажання. Організоване робоче місце - це запорука ідеального (у всіх напрямках) виконання роботи. Свій робочий простір організовую завжди сама під себе. В результаті отримую результат - комфорт, простоту і головне креатив. Вимогливо ставлюся до себе при організації зручного робочого місця, так як в майбутньому це грає важливу роль.
Прикладом приведу свій робочий стіл. Начебто це елементарна складова кабінету, але вона ж дуже важлива. Так мій стіл пройшов шлях від картинки з інтернету до основного засобу підприємства, з початковою метою - створити максимальний простір (робочу поверхню) і при цьому задіяти всі ділянки столу, а також не забути про креативність. Збірка столу "своїми руками", скажу Вам, приносить величезне задоволення.
З таким же підходом створено весь інтер'єр кабінету.
5. У чому Ваша сила і в чому Ваша слабкість?
Цілеспрямованість - це єдина сторона мого характеру, яка дає і силу і слабкість. Адже в різних ситуаціях, ця якість грає різну роль. Не вважаю цілеспрямованість чимось поганим, тому як дотримуюся думки - використовувати цю якість тільки на благі цілі, які приносять позитив.
6. Що лежить у Вашій сумці?
Найскладніший і дивне запитання з усіх! У мене воно викликає посмішку.
Ну що ж доведеться провести фото - інвентаризацію сумочки :)
7. Як Ви організовуете свій час?
У мене час поділено на два види:
-
Робочий! На жаль, час не гумовий і тільки правильне його використання приносить максимальний результат. У своїй роботі дотримуюся плану, який складаю в кінці робочого дня на наступний, використовуючи ручку і аркуш А4. Цей варіант усуває бухгалтерський склероз.
-
Вільний! Це моя сім'я - тут немає планування і організації, так як неповнолітні діти як "розрахунок коригування" до податкової накладної з невідомої датою, причиною і номенклатурою.
А ще, я не визнаю сумісництва.
8. Який у Вас режим дня?
Віддаю перевагу - восьмигодинному робочому дню :), п'ятиденці.
9. Яке у Вас хобі?
Як говорила на початку інтерв'ю, будівництво в бухгалтерії принесло свої плоди і відбивається на хобі - на звичайному будівництві будинку, з максимальним набором свого досвіду - вже як будівельника.
10. Яке місце у Вашому житті займає спорт?
Спорт, для мене, - будь-яка фізична робота (відпочинок) у вільний "від голови" час.
Професійним спортом не займаюся, але м'язам застоятися не даю. Тому використовую всі можливі варіанти самореалізації на свіжому повітрі - можу порубати дрова, покосити траву і виконати будь-яку фізичну роботу по дому.
11. Улюблені книги, серіали, фільми, блоги і сайти?
З усього перерахованого - використовую книги - як інструмент пошуку рішення.
У дитинстві це було так: загадав бажання, відкрив книгу, отримав відповідь.
У зрілому віці книги допомагають мені планувати. З ними я відволікаюся від усього насущного, стає ясною голова, для подальшого її використання.
12. Яке Ваше життєве кредо?
Обмежитися одним виразом дуже складно. З головних:
"Завжди мрійте, адже у мрії - робота - виконуватися"
"Робота - це будинок, в якому зручно, комфортно, а бухгалтерія - це любов до свого дому."
P.S. Я не бухгалтер будівельної організації.
Коментарі до матеріалу