Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Складаємо ідеальне резюме бухгалтера: інструкція

Світ позитиву

06.11.2017 2936 0 2

Розглянемо алгоритм складання «працюючого» резюме на основі вимог роботодавців, а саме шаблонів, розміщених на сайтах з працевлаштування.

Порада 1. Дані про себе наводьте максимально повно і при цьому лаконічно, без зайвих епітетів і заїжджених штампів про вашу приголомшливу організованість, відповідальність, уміння доводити всі справи до кінця, бачити мету і не помічати перешкод. Усе це замініть фактами, реальними досягненнями, а висновки потенційний роботодавець зробить сам. Не забудьте додати крім вашого контактного телефону електронну адресу, часто саме цей «безконтактний» спосіб найбільш прийнятний для початку спілкування.

Порада 2. Правильно виберіть фото, яке додасте до резюме: вітається діловий зовнішній вигляд, відкритий погляд анфас, легка усмішка. Не забудьте зазначити, чи готові ви до переїзду, до відряджень – часто у солідних великих підприємств є філії. Можливо, є сенс зачепитися за цікаву пропозицію, попрацювавши спочатку у філії компанії з дальнім прицілом на роботу в головному офісі.

Порада 3. Що писати про очікувану зарплату? У відкритих джерелах пошукайте відповідну інформацію: зарплата бухгалтера може істотно відрізнятися залежно від регіону. Наведіть довідки через знайомих. Крім того, вам треба визначитися і з бажаною системою оплати праці: оклад, оклад і премія, бонуси, система показників. Очікування щодо суми зарплати повинні бути максимально реалістичними (до речі, це говорить і про вашу самооцінку та об'єктивність, адже ви бухгалтер), торг за сумою зазвичай ведеться в межах 10–15 %.

Порада 4. Як описати досвід роботи?
Можна дотримуватися такої структури викладення: де працювали, розмір компанії, вид діяльності, кому підкорялися, ким керували, ваші результати на посаді (при цьому не забувайте про комерційну таємницю – будьте коректні щодо свого роботодавця. Це, до речі, оцінить і потенційний роботодавець). Зазначте, яку освіту ви здобули. Не забудьте згадати додаткову освіту, курси підвищення кваліфікації, тренінги, проходження тестувань, іспитів, участь у конкурсах, підтверджені відповідними сертифікатами, дипло- мами. Особливо важливі останні три роки: якщо ви активно займалися самоосвітою – отже, ваші знання актуальні, ви не боїтеся змін і розвиваєтеся, що вітається.

Порада 5. Коли писатимете про ваші навики, почніть із того, що вмієте найкраще, а далі перелічуйте за убуваючою. Якщо у вас є якийсь ексклюзивний навик – опишіть його докладніше.

Порада 6. Добре обдумайте, хто може дати вам рекомендацію: це можуть бути не тільки ваші колишні керівники, але й підлеглі, головне, щоб вони добре вас знали за спільною роботою, пам'ятали деталі. Загальні фрази, відсутність у словах вашого колишнього колеги якихось значущих дрібниць укажуть на нещирість, а це не спрацює на вашу користь. 

Порада 7. Яка ви людина? Важ ливий розділ резюме – опис ваших особис тих якостей, пріоритетів і цілей у житті. Підійдіть до цього творчо. Не пишіть під кальку зразків з інтернету, від читання яких хочеться поморщитися. Пам'ятайте: кадровики читають подібні твори у великій кількості та сприймають як спам, банальний набір слів, який ні про що не говорить.

Порада 8. Нехай пару днів полежить. Складене резюме не розміщуйте відразу в Інтернеті. Нехай полежить декілька днів – після цього ви подивитеся на текст свіжим поглядом і підкоригуєте, якщо треба.

Порада 9. Не забудьте перевірити орфографію.

Порада 10. Після розміщення резюме ви можете підписатися на розсилання підсумків перегляду з кадрового ресурсу. Так ви дізнаєтеся, хто цікавився вашим резюме і як реагував. Це допоможе уточнити дані.

1 из 1

Коментарі до матеріалу