Прямий ефір з власником бізнесу Анатолієм Комісаровим “Як я поборов страх перед бухгалтерією"
Для тих, кому ще не вдалося подивитися наш прямий ефір з Анаталієм Комісаровим https://youtu.be/2UBoqVKS6dw, вирішила виділити головні тези, цитати й настанови цієї зустрічі. Це зручний і практичний для кожного власника бізнесу список того, що треба, щоб був лад у фінансах компанії.
СТАВТЕ ЛАЙК ЗА КОРИСТЬ. ЗБЕРІГАЙТЕ ДОПИС І ДІЛІТЬСЯ З ДРУЗЯМИ.
- Наведення ладу в компанії розпочинається з наведення ладу у фінансах. Чіткий облік того, звідки гроші надійшли і куди пішли.
- Сфера фінансів складна, бо її навмисне ускладнюють. Той, хто це робить, або сам у ній не дуже добре розбирається, або хоче, щоб туди ніхто не ліз, не заважав йому робити так, як йому подобається, щоб усе було по-старому.
- Хороший бухгалтер - це той, хто не робить цю сферу складною. Він хоче робити все швидко. Він не намагається вам розповідати, що цього не можна зробити, він намагається сприяти і допомагати власникові. Такі люди є, їх просто треба добре шукати.
- Розібравшись в усіх бізнес-процесах бухгалтерії та фінансів, я можу контролювати цю сферу.
- У програмі 1С треба знати всього 4-5 звітів, які за 15 хвилин дадуть вам розуміння того, що в обліку торгової компанії все гаразд і за годину можна виявити всі відхилення, якщо щось не так.
- Якщо бухгалтер бачить, що керівник розуміє і є компетентним у фінансах, йому не треба багато пояснювати, звідки взялися ці цифри, тоді й отримуєш повагу, розуміння та задоволення від спілкування з ним. Бухгалтери також люблять, щоб їх розуміли, і це змушує їх робити свою роботу добре.
- Власникові не треба знати всю бухгалтерію напам'ять, важливо розуміти основні принципи.
- Описувати треба більше управлінський облік, оскільки він для кожної компанії є специфічним.
- У мене успішним було те, що я створював відеоінструкції, як створити рахунок, як працювати з дебіторською і кредиторською заборгованостями та ін.
- Усе, що можна автоматизувати, треба автоматизувати, щоб полегшити роботу бухгалтера.
- Своєму бухгалтерові я плачу за свій спокій і за те, що моя компанія в безпеці. Якщо компанія в безпеці, то і працівники також. Вони більше цінують ту роботу, яка безпечна.
- Власник, який веде чесний бізнес, і бухгалтер, який підтримує його в цьому своєю роботою, це те, що для мене є цінним у бухгалтерові.
- Пишатися своїм бізнесом — дуже круто!
- Те, що бізнес не може сплачувати всі ті податки, які встановлює держава, - неправдива ідея. Треба знайти спосіб заробити більше, щоб платити ці податки. Усе починається з кожного з нас. Коли ми робимо вклад в державу, ми стаємо у більшій безпеці. Не всі мене підтримають. Але держава, яка б вона не була, дає нам найважливіше - захист і впевненість в завтрашньому дні. Що ми живемо в країні, де можемо спокійно вести нашу діяльність. Вона дає упевненість у тому, що той бізнес, яким я займаюся, дійсно приносить користь людям.
- Бізнес, який декларує своєю головною метою допомагати іншим і водночас не платить податки, це не чесний бізнес.
- Коли я чесно працюю, я не боюся, можу відверто про це говорити. І показувати приклад іншим, що це реально. Але це має бути рішенням власника.
- Щоб підвищити зарплату бухгалтерові, треба збільшити прибуток компанії, і бухгалтер у цьому також бере участь. Він відповідає за фінансовий стан компанії - дебіторка, кредиторка. Треба, щоб він узяв під контроль фінпотоки, щоб скорочував час на рутинну роботу, автоматизував усе, що можна.
- Для власника навички роботи з персоналом є ключовими.
Повністю це таінші відео можна подивитися на моєму YouTube каналі «Бухгалтерська кухня»
Коментарі до матеріалу