«Крізь терни до зірок» - інтерв'ю з Іриною Замковою
06.04.2017 227 0 0
Інтерв'ю з Іриною Замковою - бухгалтером по нарахуванню заробітної плати з міста Дніпро.
Ірина успішно поєднує роботу бухгалтером, виховання сина і приємне жіноче хобі - рукоділля. Її роботи бісером та топіарії чудові! Крім того, Ірина займається благородною справою - донорством.
1. Чим ви займаєтеся в своїй роботі?
Я нещодавно вийшла з декретної відпустки і на даний момент працюю бухгалтером по нарахуванню заробітної плати. У своїй роботі займаюся всім, що з цим пов'язано: від нарахувань і розрахунків, до здачі звітності.
2. Хто ви за професією?
Після закінчення школи закінчила Машинобудівний коледж за спеціальністю економіка підприємства, потім заочно навчалася в ДНУ ім.О.Гончара м.Дніпро, за тією ж спеціальністю.
Перше робоче місце було в Держказначействі.
Після отримання диплома магістра працювала помічником головного бухгалтера в приватній фірмі, далі була бухгалтером-касиром і головним бухгалтером.
У декретній відпустці рік продовжувала працювати головним бухгалтером у віддаленому режимі, але потім це заняття довелося залишити - дитина росла, часу ставало все менше, а довіряти єдиного синочка няні не наважилася.
Після закінчення декретної відпустки змінила місце роботи і змінила посаду - тепер я бухгалтер по нарахуванню заробітної плати.
3. Що повинна обов'язково знати і вміти людина, що працює в вашій сфері?
Знати закони і всю нормативну базу. Як казав мій директор: «вчи матчасть» :)
І вміти робити свою роботу за будь-яких обставин.
4. У чому ваша сила і в чому слабкість?
Моя сильна сторона - занадто скрупульозна і вимоглива до себе, моя слабкість - дуже люблю шоколад :)
5. Як виглядає ваше робоче місце? Які програми використовуєте?
Моє робоче місце виглядає як у кожної працюючої людини. Все потрібне під рукою, ну і + всякі приємності і дрібниці.
Для роботи активні: 1С 7.7 і 1С 8.3, Medoc і безліч сайтів на бухгалтерську тематику.
6. Що лежить у вашій сумці?
Раніше віддавала перевагу маленьким сумкам, але після декрету зрозуміла, що потрібно носити з собою більше потрібних речей.
7. Як ви організуєте свій час?
Живу тільки за планом і чіткою схемою - у мене все розписано, не на папері звичайно, але в голові, тому дуже боляче сприймаю, якщо потрібно зробити щось не заплановане.
Вся моя родина знає, щоб кудись поїхати, мене потрібно заздалегідь попередити, мені потрібно налаштуватися і зібратися з думками :)
А зараз через великий обсяг роботи все що потрібно встигнути і не забути пишу в блокноті, щоденники не подобаються, та й не економно це)
8. Який у вас режим дня?
Як у школяра!
- 6-30 підйом,
- 7-40 вихід із заходом в дитячий сад
- 8-02 автобус на роботу
- 8-30 початок робочого дня
- з 13-00 до 14-00 обід і обов'язкова прогулянка на свіжому повітрі
- 17-30 додому
Потім ще 2 зміна вдома - домашні клопоти, заняття з синочком, читання книг перед сном,
в 22-30 вкладаємося спати.
9. Яке у вас хобі?
Люблю робити все своїми руками - город, кімнатні квіти, вишивку та інші дрібниці
Останнім часом важливе місце зайнято донорством.
10. Яке місце у вашому житті займає спорт?
О! це складна тема для мене. Дивитися люблю, а заніматься щось не виходить
11. Улюблені книги, серіали, фільми, блоги і сайти?
Книги- дуже люблю читати в транспорті, по дорозі на роботу, дуже подобаються романи Джоді Піколт, ну і обов'язково класика.
Серіали - після "Роксолани" підсіла на турецькі.
Ну і звичайно ситкоми, для морального відпочинку після робочого дня, з останнього серіал «Матусі»
Також захопилася ютуб каналами з медицини і різними тренінгами.
12. Яке ваше життєве кредо?
"Крізь терни до зірок"
- при чому це кредо у мене ще зі шкільної лави
Коментарі до матеріалу