Життя в Балансі. Інтерв'ю з ТОП-20 співробітників компанії «Баланс-клуб»
19.06.2017 200 0 0
Мене звуть Самойленко Надія Миколаївна і я начальник відділу продажів друкарні групи компаній «Баланс».
Мій робочий день може бути наповнений найрізноманітнішими і дуже важливими справами, які необхідно вирішувати в терміновому порядку. Навіть дуже часто буває, що всі мої справи просто «не поміщаються» в рамки робочого дня. Тому, щоб по максимуму все розпланувати по поличках - я свій робочий день починаю з «оперативки» на виробництві.
Як я планую ...
Наш стратегічний план друкарні на рік - це і є тактичний план на кожен мій робочий день. Щодня я записую все, що потрібно зробити сьогодні, завтра, післязавтра ..., від участі в терміновових вранішніх зборах до привітань колег або клієнтів. Крім того, я привчила себе вносити в план на день не тільки мої завдання, але і завдання, над якими працюватимуть всі члени команди відділу продажів друкарні, приносячи всій компанії додаткові «бонуси». А головне, думки привести в «порядок» і не забути, не пропустити жодної справи, від якого залежить успіх компанії.
До своєї професії я прийшла не відразу, за фахом я педагог, закінчила ДНУ, кафедра фізичної та економічної географії. А як я потрапила в друкарню на посаду менеджера з продажу - це просто: я люблю продавати .... Люблю спілкування з клієнтами ... люблю працювати і отримувати від цього задоволення! А учителем мені так і не довелося себе спробувати.
Для того, щоб бути успішним у сфері продажів, перш за все, людина повинна бути активною, енергійною, націленою на результат, володіти навичками спілкування і здатністю переконувати. Потрібно вміти легко сходитися з людьми і добиватися їх розташування. Більш того, спілкування має приносити задоволення, інакше якщо таких якостей немає, в продажах такого робити нічого, і тим більше керувати відділом!
Мої сильні сторони: «... я завжди і на роботі, і поза нею - залишаюся сама собою!»
Що стосується моїх сильних сторін, які допомагають досягати високих результатів, то хочеться відзначити, насамперед, що я самокритична до власних досягнень - оцінюю себе не тільки з точки зору того, чого я досягла, але і з тієї позиції, що можна було б зробити ще краще, щоб не припуститися помилки або отримати більше вигоди від клієнта.
По-друге, я завжди «за» взаєморозуміння і спілкування в команді. Коли налагодилися серед співробітників комунікації, працездатність нашої команди підвищилася.
І найважливіше - я завжди і на роботі, і поза нею - залишаюся сама собою!
«У моїй команді присутнє одне з важливих якостей - це вміння пристосовуватися. Напевно, тому ми - команда, а не просто колеги! »
Командний дух для мене дуже важливий. Якщо в колективі співробітники розуміють один одного, якщо вони готові йти на компроміси (а іноді вони бувають), то успіх команди гарантований - це як механізм, де кожен знає свою справу і ніколи не підставить того, хто поруч. У моїй команді одне з важливих якостей - це вміння пристосовуватися, напевно, тому ми і команда, а не просто колеги!
Що стосується взаємодопомоги - то це складова частина нашої роботи, так як ми всі взаємозамінні! Інформація про клієнта, контакти, прорахунки, замовлення, маржа, прибуток - це загальна наша кінцева мета. Я завжди можу розраховувати на підтримку моїх колег, т.к завжди отримую допомогу по прийняттю рішень будь-якого роду і складності.
На роботі я проводжу значну частину часу, навіть більше, ніж удома. Мій робочий стіл - це моє святе місце!
І на столі завжди лежить все те, що мені потрібно для роботи: планинг, телефони, щоденник, органайзер для документів і зразків поліграфічної продукції, встановлений комп'ютер з необхідними робочими і програмами, а саме: Terrasoft, пошта, Adobe Illustrator та ін.
Які захоплення у начальника відділу продажів?
У кожної людини різні хобі, для кого-то їзда на велосипеді, для кого-то різьблення по дереву... У сучасному світі дуже часто майже не залишається часу на улюблені захоплення - напружена робота ... кар'єра, домашні турботи. Але, незважаючи на всі фактори, я все ж знайшла захоплення, яке радує не тільки око, але і душу: люблю вирощувати декоративні кімнатні рослини.
А в подяку за хороший догляд мої квіти не тільки красиво цвітуть, а й добре ростуть і радують домочадців!
На превеликий жаль, я людина неспортивна. Ранкову зарядку роблю не завжди, і професійним спортом не займаюся. Але скажу так: часто волію пройтися пішки, ніж проїхати на транспорті. А при моєму ритмі життя - ходити доводиться дуже багато!
Люблю читати і намагаюся знайти для читання побільше часу.
Улюблена книга залишається не просто в думках, вона залишається в душі і не важливо, скільки разів її прочитали один або кілька. Особисто я читати люблю, хоча чесно зізнаюся - часу на це зовсім не вистачає. Моєю улюбленою книгою є знаменитий роман М.А.Булгакова «Майстер і Маргарита». Роман, який хочеться перечитувати знову і знову ...
Що стосується серіалів, фільмів, то мій улюблений - «Аватар». Це фантастичний фільм про інший світ. Він не схожий ні на один фільм, який я коли-небудь бачила.
Коли дозволяю собі розслабитися поза роботою і посидіти в інтернеті - знаходжу цікаві блоги або тематичні сайти по вихованню дитини, по психології сімейних відносин.тХорошим прикладом можу привести блоги Дмитра Карпачова.
З тематичних сайтів віддаю перевагу сайти з подорожей, туризму, наприклад «Світ на виворіт» з Дмитром Комаровим. У цих прикладах завжди відчувається живий подих, живі думки ...
Моє життєве кредо - відноситься до людей так, як я б хотіла, що б ставилися до мене.
Тому свої вчинки розглядаю через призму: а мені б це сподобалося, а як би я до цього поставилася? Не завжди, звичайно, виходить, чинити так, як мені б хотілося, але я до цього прагну і намагаюся жити в гармонії з собою!
Як керівник, для досягнення високих показників, а головне результативності пораджу наступне:
Розповідайте своїй команді про те, що важливе відбувається в компанії. Заохочуйте їх задавати зустрічні питання, проявляти свій інтерес і висловлювати свої пропозиції щодо поліпшення результативності. Також підтримуйте бойовий командний дух продавців! І найважливіше - плануйте роботу в команді, мотивируйте співробітників і не бійтеся у них питати, чому б вони хотіли ще навчитися?
Коментарі до матеріалу