Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Перший день головбуха на новій роботі. 10 простих кроків, як швидко почати робити те, що потрібно босові

25.08.2016 1100 0 0

1 из 1

Отже, завершені всі формальності і погодження у відділі кадрів і ось настає ранок першого робочого дня в новій компанії. Згадую свій перший робочий день головним бухгалтером в одній з комерційних фірм і приходжу в жах від усіх тих страхів, які мене відвідували:
- з чого почати
- кому першому йти
- як зрозуміти, що потрібно босові
- а якщо я почну робити і не вийде
- як увійти в довіру і добитися співпраці від інших

Багато з вас можуть доповнити цей список своїми страхами.

І якщо з цим нічого не робити, залишити їх наодинці з собою, можна уявити собі наслідки всього цього? ....Через місяць, після того, як працюю, бачу незадоволене обличчя боса. Виявляється він хотів від мене, щоб я налагодила управлінський облік у відділі продажів, а не спілкування з податковою. А начальник відділу продажів чекав, що я йому автоматизирую облік доходів і тепер він усім говорить, що я ще і бюрократію з паперами влаштувала, вимагаю нікому не потрібні звіти і т. д. і т. д. Чи буде така робота в радість?

Думаю, що через деякий час ви задумаєтеся: 
- А чи потрібна я цьому підприємству?
А як було б добре, якби в перший день я прийшла на роботу і в мене був би вже план того, що потрібно робити, щоб без страхів і нервів і в задоволення! Щоб через місяць бос радів від того, що ви саме той, хто потрібен компанії, щоб начальник відділу продажів давав вам вчасно все, що потрібно і ще при зустрічі робив вам компліменти.

Давайте ж подивимося, як цього можна досягти. Перше з чого потрібно почати:

1. Скласти список всіх тих постів в компанії, від кого вам треба побуде отримувати інформацію для своєї роботи. Безумовно ви не обійдетеся без:
- директора компанії
- керівників інших відділів
– персоналу, маркетингу і продажів, виробництва, постачання, складу.

2. Скласти список всіх тих постів, куди вам потрібно буде віддавати інформацію, якщо вони не увійшли в перший список: податкова, банк, фонди, інше

3. Знайти способи, як можна з ними познайомитися і поспілкуватися: телефон, електронна пошта, адреса (поверх, кімната, секретар, її телефон). 

4. Написати вітального листа, або зателефонувати і домовитися про зустріч

5. Скласти графік зустрічей з кожним

6. Підготуватися до зустрічі
- написати питання, які хотіли б задати. В першу чергу звичайно ж потрібно з'ясувати – Що потрібно від головного бухгалтера і що хотіли б від вас.
- Взяти ручку і блокнот

7. На самій зустрічі познайомитися, розповісти трохи про себе, про свої завдання, у чому буде полягати ваша робота, попросити відповісти на питання.
Рекомендація: намагайтеся записувати все, що вам говорять, щоб нічого не упустити. Дивіться на те, що записали і відразу з'ясовуйте всі слова, які вам були не зрозумілі. Особливо, коли даються якісь спеціальні технічні терміни, які використовують співробітники цієї компанії.
Після цього вам буде легше розібратися з тим, що вам потрібно буде робити в першу чергу. Уточніть терміни, в якому вигляді потрібно надавати інформацію та інші нюанси.

8. Після того, як ви зустрінетеся з усіма людьми з вашого першого і другого списку зробіть свій план дій на перший місяць вибираючи те, що потрібно в першу чергу цим людям.

9.Узгодьте цей план з босом і домовтеся з ним, як ви будете спілкуватися, щоб обговорювати всі результати.

10.Почніть робити те, що ви запланували.

Ось так можна спланувати свої перші дні роботи в компанії і отримати задоволення від нової роботи, нових колег і нового боса. Отже, вам необхідно зробити всього 10 простих кроків, які допоможуть вам швидко познайомитися з компанією та заявити про себе:
1) зробити список тих людей, від яких вам потрібна інформація
2) додати в нього тих, кому ви повинні надавати інформацію
3) знайти способи, як з ними можна зв'язатися
4) домовитися про зустріч
5) скласти графік зустрічей
6) підготуватися до зустрічі
7) провести зустріч, записати відповіді на ваші запитання
8) скласти план дій
9) погоджувати план з босом
10) почати робити

Пройшовши всі ці кроки ви не тільки з'ясуєте і зрозумієте свою цінність в компанії, але і зможете швидко зорієнтуватися і заявити про себе. У вас для цього тепер все є!

P. S. Таку ж процедуру необхідно робити періодично, навіть коли ви вже працюєте в компанії не один рік і налагодили контакти. Таким чином, ви будете постійно розуміти, що від вас хочуть і що потрібно, і давати саме це! 

 

І до речі, ця стаття і ще багато корисного зібрано в книзі "Бухгалтер, якому довіряють" http://balance.ua/shop/books/post/buhgalter-kotoromu-doveryaut/

Коментарі до матеріалу