Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Професійна етика бухгалтера: фундаментальні принципи

Світ позитиву

07.08.2016 674 0 0

Міжнародна федерація бухгалтерів в 1998 р прийняла Кодекс етики професійних бухгалтерів. Чинний Кодекс являє собою звід етичних вимог, правил, що пред'являються до бухгалтерів у всьому світі.

Пропонуємо розглянути фундаментальні принципи в роботі бухгалтера :


  • Чесність

    Професійний бухгалтер повинен бути прямолінійним і чесним при наданні своїх професійних послуг

  • Об'єктивність

    Професійний бухгалтер повинен бути неупередженим і не повинен допускати того, щоб упереджена думка або упередженість, конфлікт інтересів або вплив інших факторів не скасовували об'єктивності .

  • Професійна компетентність і належна ретельність

    Професійний бухгалтер повинен надавати професійні послуги з належною ретельністю, компетенцією і старанністю і зобов'язаний постійно підтримувати професійні знання та вміння на рівні, необхідному для забезпечення того, щоб клієнт або роботодавець отримували вигоду від використання компетентних професійних послуг, які ґрунтуються на останніх нововведення в практиці, законодавстві і методології.

  • Конфіденційність

    Професійний бухгалтер повинен дотримуватися конфіденційності інформації, отриманої в ході надання професійних послуг, і не повинен використовувати або розголошувати будь-яку таку інформацію без належного та спеціального дозволу, за винятком випадків, коли існує юридична або професійне право або обов'язок щодо її розголошення.

  • Професійна поведінка

    Дії професійного бухгалтера повинні узгоджуватися з підтриманням гарної репутації даної професії, і він повинен утримуватися від будь-якої поведінки, яка може дискредитувати професію. В процесі розробки етичних вимог, зобов'язання утримуватися від будь-якої поведінки, дискредитує професію, вимагає від організацій-членів МФБ розглядати обов'язки професійного бухгалтера перед клієнтами, третіми сторонами, іншими особами, які працюють в сфері бухгалтерського обліку, персоналом, роботодавцями та широкою громадськістю.

     

1 из 1

Коментарі до матеріалу