Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Перший робочий день: 10 простих кроків, які дозволять швидко почати розв’язувати поставлені завдання

18.03.2021 82 0 1

Завершено всі формальності та погодження у відділі кадрів, і ось настає ранок вашого першого робочого дня в новій компанії.

З жахом згадую свій перший робочий день через усі ті страхи, які мене охоплювали:

  • з чого розпочати;
  • до кого першого йти;
  • як зрозуміти, що треба босові;
  • а якщо я почну робити, і в мене не вийде;
  • як увійти в довіру і домогтися співпраці від інших?

Багато хто з вас може доповнити цей список своїми страхами. І якщо з цим нічого не робити, залишити їх наодинці з собою, можна уявити собі наслідки всього цього.

Через місяць після того, як я працюю, бачу невдоволене обличчя боса. Виявляється, він хотів від мене не те, щоб я встановила спілкування з податковою, а щоб налагодила управлінський облік у відділі продажів. А начальник відділу продажів очікував, що я йому автоматизую облік доходів, і тепер він усім говорить, що я йому ще й бюрократію з паперами влаштувала, вимагаю нікому не потрібні звіти і т. д., і т. п.

Чи буде така робота вам на радість?

Гадаю, що через деякий час ви замислитеся: «А чи потрібна я цій компанії?».

А як було б добре, якби в перший день я прийшла на роботу і в мене був би вже план того, що треба робити. Щоб без страхів, нервів і в задоволення! Щоб через місяць бос тріумфував від того, що ви –саме той, хто потрібен компанії. Щоб начальник відділу продажів давав вам вчасно все, що треба, і ще під час зустрічі робив вам компліменти.

Тож подивімося, як цього добитися:

  1. Скласти список усіх тих постів, від кого вам треба буде отримувати інформацію для своєї роботи.
  2. Скласти список усіх тих постів, куди вам треба буде передавати інформацію, якщо вони не увійшли до першого списку.
  3. Знайти способи, як можна з ними познайомитися та поспілкуватися.
  4. Написати, зателефонувати й домовитися про зустріч.
  5. Скласти графік зустрічей.
  6. Підготуватися до зустрічі.
  7. На самій зустрічі познайомитися, розповісти трохи про себе, попросити відповісти на запитання.
  8. Після того як ви зустрінетеся з усіма людьми з вашого першого списку, зробіть свій план дій на перший місяць, вибираючи те, що передусім треба цим людям.
  9. Узгодьте цей план з босом і домовтеся, як ви будете з ним далі спілкуватися, щоб обговорювати всі результати.
  10. Почніть робити те, що ви запланували.

Рекомендація: намагайтеся записувати все, щоб нічого не пропустити. Дивіться, що записали, і відразу з'ясовуйте всі слова, які вам були не зрозумілими. Після цього вам буде легше розібратися в тому, що вам треба буде робити насамперед. Особливо, поки стикаєтеся з якимись спеціальними технічними термінами, що використовуються в цій компанії. Уточніть строки, в якому вигляді треба подавати інформацію, та інші нюанси.

Коментарі до матеріалу