Завершено всі формальності та погодження у відділі кадрів, і ось настає ранок вашого першого робочого дня в новій компанії.
З жахом згадую свій перший робочий день через усі ті страхи, які мене охоплювали:
Багато хто з вас може доповнити цей список своїми страхами. І якщо з цим нічого не робити, залишити їх наодинці з собою, можна уявити собі наслідки всього цього.
Через місяць після того, як я працюю, бачу невдоволене обличчя боса. Виявляється, він хотів від мене не те, щоб я встановила спілкування з податковою, а щоб налагодила управлінський облік у відділі продажів. А начальник відділу продажів очікував, що я йому автоматизую облік доходів, і тепер він усім говорить, що я йому ще й бюрократію з паперами влаштувала, вимагаю нікому не потрібні звіти і т. д., і т. п.
Чи буде така робота вам на радість?
Гадаю, що через деякий час ви замислитеся: «А чи потрібна я цій компанії?».
А як було б добре, якби в перший день я прийшла на роботу і в мене був би вже план того, що треба робити. Щоб без страхів, нервів і в задоволення! Щоб через місяць бос тріумфував від того, що ви –саме той, хто потрібен компанії. Щоб начальник відділу продажів давав вам вчасно все, що треба, і ще під час зустрічі робив вам компліменти.
Тож подивімося, як цього добитися:
Рекомендація: намагайтеся записувати все, щоб нічого не пропустити. Дивіться, що записали, і відразу з'ясовуйте всі слова, які вам були не зрозумілими. Після цього вам буде легше розібратися в тому, що вам треба буде робити насамперед. Особливо, поки стикаєтеся з якимись спеціальними технічними термінами, що використовуються в цій компанії. Уточніть строки, в якому вигляді треба подавати інформацію, та інші нюанси.