Корінь усієї цієї проблеми полягає в одному – відсутність єдиної погодженої картини і командної роботи на шляху до неї.
Щоб досягти конструктивної співпраці, керівникові потрібно:
Кожному бухгалтерові потрібно:
Лише компанія, в якій на сьогодні «грошей кури не клюють» може собі дозволити не звертати уваги на цю проблему. Для всіх інших життєво важливим є розуміння між директором і бухгалтером, щоб уникнути фінансових втрат і зберегти ресурси компанії.
Отже, якщо керівник правильно вибудує спілкування з бухгалтером і зробить ставку на командну роботу, то він зможе досягти високого рівня обізнаності про поточний стан справ у компанії. Зможе приймати правильні рішення, грунтуючись на точних даних. І тоді бухгалтерія, як один із найважливіших підрозділів, стане приносити реальний прибуток компанії, адже гроші – це по її частині!
А головний бухгалтер, знаючи ці основні дані, зможе зрозуміти свою роль у розробці стратегії компанії і по-справжньому стане надійним упевненим помічником свого керівника.
Виходячи з вищезазначеного, мої РЕКОМЕНДАЦІЇ БУХГАЛТЕРОВІ, як би я поступила:
Знайте одне: якщо ви не знатимете стратегії компанії, ви не зможете застосовувати правильні методи і розрахунки в підготовці фінансової та управлінської звітності, що може призвести рано чи пізно до банкрутства підприємства.
Це посилання на список 20 ГОЛОВНИХ ПИТАНЬ, про що треба домовитися бухгалтерові з директором. Даю його в обмін на невеличкий тест. Заповнивши тест, ви допоможете мені ще більше давати вам корисних матеріалів, а собі – створювати ефективні комунікації. Спасибі.
https://topaccountant.pro/testforchecklist