Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Що робити, якщо з колегами по роботі не комфортно працювати в одному відділі?

Світ позитиву

10.05.2018 392 0 2

Порада від Світлани Позової, автора книги "Бухгалтер, якому довіряють". Дієві методи з особистого досвіду і спостереження:

"Отже, три важливих правила які працюють для мене:
1. Перш за все, сприймати людей такими як вони є і не намагатися їх переробити. У кожного з нас є свої недоліки і переваги. Всі люди в основі своїй хороші. І ні в кого немає такої мети, спеціально зробити для мене щось погане.
2. Для того, щоб ми один одного зрозуміли, ми повинні стати реальні один одному. Це означає, що я буду цікавитися про людину, з'ясовувати що для неї/нього важливо, що не важливо. А також розповідати про себе.
3. Бажання спілкуватися з іншими. Якщо у мене не буде великого бажання до спілкування з іншими, я не зможу з'ясувати їх реальність.

Ці три правила дають мені можливість розуміти інших людей і комфортно себе з ними відчувати. Найголовніше у всьому цьому - ЦЕ СПІЛКУВАННЯ. Без нього немає розуміння.

Що буде відбуватися, якщо наприклад, я приходжу на нове місце роботи і не спілкуюся, або соромлюся поговорити зі своїм керівником, своїми колегами по роботі про те, що в першу чергу потрібно від мене, який результат вони хочуть бачити від моєї роботи, які правила існують в цьому підрозділі? А якщо ми не спілкуємося зі своїми клієнтами, подружжям, батьками, дітьми і не з'ясовуємо, щоб вони хотіли від нас, яку допомогу і підтримку?

Спілкування - розчинник всіх проблем!
І ще, як ви думаєте, яку роль в спілкуванні відіграє естетика? Дуже велику. У чому може бути естетика? В усмішці, в зовнішньому вигляді, в аксесуарах, в обстановці.
Посмішка навіть глибоким интровертам допомагала у вирішенні проблем зі спілкуванням. Друзі, посміхайтеся, любите спілкування і себе в ньому, і ви забудете, що таке дискомфорт! "

Більше порад від Світлани Володимирівни читайте на сторінці за хештегом #pozova_life #инструментыдляжизни

Коментарі до матеріалу