Як створити роботу своєї мрії, якщо ви бухгалтер
Пам'ятайте діалог Аліси з Котом з казки "Аліса в країні чудес" Льюїса Керолла:
- Скажіть, будь ласка, куди мені звідси йти?
- А куди ти хочеш потрапити? - відповів Кот.
- Мені все одно ... - сказала Аліса.
- Тоді все одно, куди і йти, - зауважив Кот.
- ... тільки б потрапити куди-небудь, - пояснила Аліса.
- Куди-небудь ти обов'язково потрапиш, - сказав Кіт. - Потрібно тільки достатньо довго йти.
Ось так і в нашому житті, якщо ми не знаємо, що ми хочемо і куди нам іти, тоді і доводиться йти до цього або занадто довго, або не туди куди хочеться. Можна привести багато прикладів з нашого життя, коли складалося все не так, як хотілося б нам.
Чи було у вас таке? Довгоочікувана відпустка, ви налаштувалися добре відпочити з друзями, подивитися нові місця, свіжим повітрям подихати, в spa-салоні процедури прийняти, та й компанія зібралася теж нічого. Проходить перший день вашої подорожі і ви розумієте, що щось не те. Ви хотіли, щоб усім весело було, щось нове побачити, в Spa потрапити. А насправді - одному захотілося в музей піти, в Spa на всіх не знайшлося потрібного вам часу, ще хтось вирішив поспати. Загалом, їхали у відпустку з одними планами, а насправді вийшло інше. В результаті зіпсований настрій, втома, конфлікти та ін.
Або ще один приклад, дуже поширений в житті - пошук свого єдиного чоловіка, одного і на все життя або красуні-дружини. Хочемо одне - принца на білому коні або принцесу, і бажано, щоб ще і Попелюшкою була. Але через деякий час виявляється, що все не так, як хотілося. Результат у кожного може бути свій після цього - або починаємо все спочатку, або терпимо все життя.
Як це все можна тепер накласти на нашу роботу?
Все добре склалося з пошуком роботи і ви почали працювати. У вас гарний настрій, ви сповнені ентузіазму, вам все цікаво, ви із задоволенням беретеся за будь-яку роботу, яку вам дають. Але проходить деякий час і раптом починають виявлятися якісь сюрпризи:
- заробітна плата, яку обіцяли, насправді, інша;
- ще й відділ кадрів на вас повісили, бо звільнився начальник відділу;
- юриста і не обіцяють, доводиться самій всі договори перевіряти;
- грошей на підписку фахових видань і відвідування семінарів в компанії немає, після роботи доводиться ще шукати по інтернету потрібну інформацію або сидіти на форумах;
- керівник взагалі не цікавиться бухгалтерією, головне, щоб його податкова не чіпала;
- на дітей часу немає і т. д.
Ще можна доповнювати цей список багатьма пунктами.
А сподівання спочатку-то були зовсім інші. І що виходить, ви продовжуєте жити з цим, тому що роботу нову не так швидко можна знайти, незрозуміло, що ще там буде. А тут хоч вже призвичаїлися, знаєте, як обходити проблеми можна. Та й звикли вже до примх свого боса, до нового знову звикати треба і т.д. Ось так проходять кращі роки життя. А тепер давайте уявимо собі іншу картину, що було б якби ми заздалегідь прописали б для себе в подробицях - як хотілося б провести свою довгоочікувану відпустку: з якими друзями, в яку країну або регіон, в який сезон, обов'язкові характеристики готелю, який їжі хочеться спробувати, транспорт, активний відпочинок або пасивний на пляжі.
Або дівчина сіла і описала б свого майбутнього чоловіка з його зовнішніми і внутрішніми якостями, аж до інтимних подробиць. Так, так, не смійтеся - це теж нам приносить як задоволення, так і розчарування. Так чому ж його не потрібно включати в свій список? Адже якщо ти збираєшся прожити з людиною все життя, краще вже відразу описати те, що тобі хотілося б бачити в ньому.
Мені дуже подобаються слова Бернарда Шоу на цю тему: «Люди завжди звинувачують обставини за те, якими вони є. Я не вірю в обставини. Люди, які домагаються успіху в цьому світі, - це люди, які можуть піднятися і пошукати потрібні їм обставини, і, якщо не можуть знайти, створюють їх».
До чого я це все пишу?
Починаючи роботу бухгалтером, ми часом не дуже собі уявляємо, що це таке. Або уявляємо одну картину, а насправді відбувається зовсім інше.
Яку роботу ми хочемо мати? Що найголовніше для мене в моїй роботі?
Все це потрібно написати, викласти всі свої мрії та наміри на папері, тільки після цього вони фокусуються і починають здійснюватися. Коли ми чітко знаємо чого ми хочемо, ми точно вже не будемо погоджуватися на менше і у нас завжди з собою буде орієнтир, до чого потрібно рухатися і не чекати так би мовити у "моря погоди". Чим краще і точніше визначаєш то, чого хочеться, тим більше з'являється бажання і здібностей дійсно цього домогтися. Не сумніваюся, що ви це і так всі знаєте. І скептично прочитавши це, підете далі.
Але тільки прописуючи свою мрію, ми її фіксуємо і обрамляємо, промовляємо конкретними фразами, відчуваємо її смак, смакуючи кожне слово. І тільки так, ми чітко визначаємо те, що хочемо. Прописавши, ми можемо відкинути непотрібне з того, що просто малювалося в голові, тому придумати можна все, що завгодно. І найцікавіше, що прописаним ми себе дуже чітко дисциплінуємо. Ми немов вливаємося в нашу мрію: адже і ми повинні помінятися, щоб отримати бажане. Ще кілька аргументів на користь того, навіщо це все потрібно описати на папері:
- ви можете чітко побачити своє майбутнє, до чого потрібно прагнути
- ви середині погодилися з собою, сказавши - так, це те що МЕНІ потрібно, а не комусь іншому
- ви не робите те, що не потрібно і те, що для вас є неприйнятним
- і найголовніше, коли ви йдете влаштовуватися на роботу - у вас вже є список того, що потрібно з'ясувати в першу чергу.
Отже, як каже мій 5-річний онук, коли дід його питає
- Даня, ти вже намалював в голові картинку, чим ми будемо займатися на вихідних?
- Дідусь, я не вмію малювати в голові, сідай і пиши список !
Сідаємо і пишемо ідеальну картину роботи нашої мрії.
Спочатку давайте подивимося, на основі чого ми будемо складати ідеальну картину роботи мрії кожного бухгалтера:
1. В першу чергу, візьмемо звичайно те, що буде давати нам енергію - це заробітна плата. Не соромлячись опишіть яку зарплату ви повинні мати виконуючи всі обов'язки, які будуть покладені на вас. Враховуйте і ваші сильні сторони при цьому - навички роботи з програмним забезпеченням, досвід роботи, знання МСФЗ і ПСБО, мови і т.д. Це все збільшує вартість вашого години роботи
далі йде
2. Опис робочого місця - наприклад наявність окремого кабінету, зручного великого столу, щоб і принтер помістився і телефон і комп'ютер зручно стояв; гарне комфортне крісло, шафи для документів, сейф і т.д.
3. Колектив і відносини всередині нього - повага до праці бухгалтера з боку всіх співробітників компанії і розуміння всіх вимог бухгалтерії до документів і т.д.
4. Ступінь зайнятості і гнучкість робочого графіка, відпустка - можливість роботи на дому, коли виникає необхідність, кількість днів відпустки і його графік у зручний для вас час і не на шкоду роботі і т.д.
5. Можливості кар'єрного зростання - наприклад, за яких умов можливий перехід на більш високу посаду
6. Скільки компанія готова вкладати в підвищення Вашої кваліфікації - участь в семінарах, конгресах по підвищенню кваліфікації, як часто, з можливістю виїзду в інше місто або країну і т.д.
7. Наскільки автоматизовані процеси в компанії, і в тому числі в бухобліку - наявність і вимоги до програмного забезпечення в бухгалтерії, ваша участь в постановці технічного завдання для автоматизації процесів бухгалтерії і т.д.
8. Наведемо ідеального керівника або керівників - наприклад, ваш керівник цікавиться проблемами бухгалтерії і допомагає у вирішенні цих проблем, запрошує вас до обговорення стратегії та майбутнього компанії і завжди радиться, перш ніж почне щось нове і т.д.
9. Місцезнаходження офісу - поруч з будинком, на якій відстані і т.д.
10. Наскільки ви готові відволікатися на інші завдання компанії або тільки займатися бухгалтерією
11. Хочете або готові займатися наставництвом або передавати свої знання іншим - виділяєте час на навчання своїх підлеглих, є бюджет для цього і т.д.
12. Формування своєї команди - в команді працюють компетентні бухгалтера на всіх ділянках роботи і т.д.
13. Навчання в різних сферах - є час на навчання за міжнародними стандартами фінансової звітності і компанія виділяє на це гроші і т.д.
14. Про компанію - статус в компанії, до якої сфери діяльності повинна компанія відноситься, її розмір
15. Участь в професійних організаціях – можливість виступати як експерт практик, який викладає на семінарах провідних професійних організацій бухгалтерів, ділиться своїм успішнии досвідом і т.д.
16. Соціальний пакет - наявність медичної страховки, службового автомобіля і бонусів за підсумками року і т.д.
Можливо ви ще доповните цей список важливими для вас пунктами. Ви описуєте все це в деталях, як ви це бачите. Якщо ви можете все це побачити, ви можете знайти роботу до душі або порівняти з тим, в якій ситуації зараз ви перебуваєте та почати змінювати її.
Коли у вас ця картинка є, ви дивитеся на те, як зараз йдуть справи і починаєте порівнювати. І коли ви це порівнюєте ви бачите найбільший мінус, те відхилення, яке потрібно виправляти і на підставі цього можете розробити план по виправленню.
Запевняю вас, рішення починають просто сипатися як з "рогу достатку". Тільки одне важливе правило: бути чесним із самим собою і бути сміливим помітити все, що дає Всесвіт для Вашої мрії. Сили теж прийдуть: варто тільки повірити.
І ще один момент щодо ідеальної картини.
Мені подобається дивитися початок в боксерських поєдинках. Це ж ціле шоу, яке вони там влаштовують. І я звернула увагу на такий аспект. Як поводяться боксери, які тільки перший раз виходять на ринг битися з уже досвідченими боксерами. У них ще жодного бою не було з професіоналами, а вони ведуть себе так, як ніби вони вже чемпіони, як ніби вони вже виграли. Вони кажуть їм в обличчя - "Я вже виграв. Я чемпіон". Вони кажуть так, ніби цей кубок у них вже є. І хоча вони були не самими технічними боксерами, але вони вигравали.
Так ось, для того, щоб ваша мрія втілилася в життя, важливо на скільки ви її поділяєте, наскільки ця мрія для вас реальна, наскільки ви бачите, що воно ось так має бути, що воно вже так працює. Це відчуття має йти зсередини. Ви немов повинні відчувати свою ідеальну картинку всією душею.
Підказка. Коли ви писатимете ідеальну картину, пишіть її так, як ніби це у вас вже є:
· Не у мене буде багато грошей - а у мене вже є багато грошей,
· Не у мене буде хороший колектив, а у мене вже є хороший колектив
Є ще одне таке в народі повір'я. Чули напевно, коли дівчата не хочуть говорити, що повинно у них що-то статися хороше - наприклад весілля, або підвищення в роботі, вони до останнього приховують. Як кажуть в у нас - щоб не наврочили. Насправді не так.
Чим більше ви говорите про вашу мрію, про вашу ідеальної картину, тим більша ймовірність її здійснення. На своєму досвіді це знаю, перевірено! Ви можете говорити взагалі всім про це!
У мене, наприклад, таке буває, зустрічаюся з друзями або новими партнерами, розповідаю їм про свої проекти, насамперед про нові. Про те, як я це бачу, причому багато проектів тільки в стадії запуску. Люди слухають і думають, ну нічого собі, тут у всіх криза, а вона книги пише або форуми проводить, тут би місяць прожити, продажі налагодити. Мета - прожити ще місяць!
І що я помітила, коли я це розповідаю, я для них стаю цінною. І через деякий час отримую листа або дзвінок, - "Є помічники, які можуть вам допомогти зробити те, про що ви мені розповідали. Вам не потрібно?" Ось так це відбувається. Ви починаєте розповідати людям ідеальну картину, вони починають її підтримувати, вони з вами погоджуються і тут з іншого кінця знайомі знайомих і ще знайомих вам допомагають. Ось так працює ідеальна картина. Тому дуже важливо, щоб ви записали цю ідеальну картину на папері, у всіх подробицях. Покажіть її своєму оточенню вдома і на роботі, їм потрібна теж якась віра в вас, а вам потрібна їхня підтримка.
І звичайно, дуже важливо, щоб ця ідеальна картина відповідала вашим цілям, то до чого ви прагнете.
Отже, я пропоную вам зараз подивитися в свій календар і запланувати прямо сьогодні час для того, щоб заповнити ідеальну картину роботи своєї мрії. Обов'язково виберіть для цього дуже красиве місце - в тихому кафе на природі, наприклад, або можливо для когось це буде музей. Взагалі, там, де вам буде комфортно. Адже ви пишете роботу своєї мрії. А мрія завжди у всіх обов'язково красива і комфортна.
Я буду вдячна кожному з вас, який поділитися своєю ідеальною картиною і надішле її нам. Пам'ятаєте? Як тільки ви починаєте розповідати свою ідеальну картину, її починають підтримувати і все виходить! На основі ваших ідеальних картин ми можемо сміливо скласти зведену картину ідеальної роботи бухгалтера і сміливо подавати її на затвердження до Міністерства фінансів. А чому б і ні? Все в наших руках! Головне її створити і підключити людей до неї. Все вирішує ставлення і енергетика, якої ми наповнюємо своє бачення.
Поки більшість бухгалтерів в Україні терпить свою роботу, що навіть шкодують дітей, які пішли по їх стопах, терпить податкову, сердячись в душі і «присідаючи в гопаку» перед інспектором, страшиться сказати правду керівникам і читати новинні стрічки, оскільки знову «вилізе подарунок» від податкової або депутатів, нічого змінити не можна. Потрібно пробувати створювати свою картинку майбутнього!
Бажаю вам величезних перемог і чудового настрою!
Коментарі до матеріалу
Відсортовано: по часу за популярністю
Всього коментарів 1