Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

На вагу золота: працюємо над якісним резюме бухгалтера

27.08.2018 820 0 2

Як написати резюме, яке приверне увагу роботодавця і підвищить ваші шанси знайти роботу?
Почнемо з одного з найцінніших і складних розділів резюме - професійні навички, досвід і компетенції.

Складність полягає в тому, що ці поняття часто використовуються як синоніми. Давайте розберемося в цих поняттях:
Професійні навички - це певні дії, які при постійному повторенні доведені до автоматизму. Приклад професійних навичок для резюме - володіння спеціалізованою програмою.
Компетенції - це особливості поведінки, які проявляє співробітник. Сюди можуть бути включені особистісні якості, здібності, мотиви. Приклади компетенцій - інноваційність, прийняття рішень, постійне навчання та розвиток, комунікації, вплив та ін.

Професійні навички та компетенції в резюме краще описувати окремими блоками. Вони в тому числі, а не тільки «сухі» функціональні обов'язки, зацікавлять роботодавця.
Спочатку опишіть компетенції, потім - досвід роботи (лаконічно, по хронології - компанії і посади; якщо грамотно описані компетенції - можна навіть без функціональних обов'язків). А потім можна вказати і конкретні навички.

Як описати компетенції
Писати про себе. І навички, і компетенції в резюме важливо формулювати, виходячи зі свого особистого профілю, а не просто копіювати з прикладів.
Пояснювати. Компетенції відображають поведінку, яку ви можете стабільно демонструвати в професійній діяльності. Наприклад, готовність нести відповідальність за особисту ділянку роботи.

Наводити приклад. Кожну компетенцію, як і навички в резюме, важливо підкріпити прикладами і результатами - тобто показати, як саме вона проявляється. Наприклад: «Аналітичне мислення: вмію збирати і аналізувати дані, робити на їх підставі висновки і приймати рішення, які покращують ефективність роботи у відділі. Наприклад, аналіз програм по формуванню і здачі звітності для компанії «АВС» дозволив вибрати найбільш підходящий варіант і зменшити витрати на програмне забезпечення на 10% ».

Як сформулювати професійні навички для резюме
Писати чітко. Важливо, щоб вони точно відображали ваш професійний багаж. Навички, або hard skills, - це ваш інструментарій, в резюме його також потрібно описати ємко і коротко. Сьогодні написати «володію ПК» - це все одно що згадати про своє вміння читати або писати. Формулюйте навички для резюме більш точно. Наприклад, ви можете вказати спеціалізовані бухгалтерські програми, зафіксувати не просто знання законодавства, а конкретизувати - трудове, податкове, ЗЕД і т.п.
Професійні навички, які ви відзначите в резюме, також важливо підкріплювати результатами.

Ще один обов'язковий розділ резюме - мета.
Цей пункт необхідний, щоб роботодавець чітко розумів, на яку саме позицію претендує кандидат. Не буде помилкою, якщо замість мети ви відзначите конкретну бажану посаду.

Чи потрібно фото в резюме?
Думки рекрутерів на цей рахунок розділилися. Деякі менеджери з підбору персоналу вважають, що фотографії в резюме недоречні, значення мають лише професійні якості кандидата, а не те, як він виглядає. Інші ж стверджують, що резюме з фото високої якості привертає увагу і виділяє ваше CV на тлі інших, в яких є тільки текст.
Але важливо, щоб фотографія відповідала певним вимогам - інакше ефект може бути зворотним. А перше враження на роботодавця можна зробити тільки один раз.

За матеріалами rabota.ua

1 из 1

Коментарі до матеріалу