Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Приймальня: директор з комунікацій Громадської організації «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» про її пріоритети

Uteka.ua

14.08.2017 214 0 0


Чому компанія «Баланс-Клуб», що стала в 1991-му лідером у сфері бухгалтерського консалтингу (з урахуванням випуску спеціалізованого ПЗ і Всеукраїнської бухгалтерської академії), обігнавши всіх сталих конкурентів на ринку, зараз відмовляється від консультування студентів зазначеної спеціалізації та бухгалтерів-практиків, які не бажають розвиватися? З цим запитанням ми звернулися до людини, яка більш як 10 років своєї кар'єри присвятила просуванню бренду компанії, до Дениса ПОЗОВА, директора з комунікацій ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» та засновника електронної системи Uteka.


1 из 1

Фото-вставка: Усю свою 10-річну кар'єру в компанії «Баланс-Клуб» Денис Позов присвятив просуванню її бренду, з них майже шість років він керує напрямом нових технологій. За його словами, репутацією інноваційного видавництва в галузі бухгалтерського обліку компанія зобов'язана не стільки журналам, скільки дотриманню трендів майбутнього професії бухгалтера.

– Денисе, чим видання «Баланс-Клубу» має відрізнятися від умовних конкурентних видань?

– Визначити унікальні торгові пропозиції (УТП) – одне із складних завдань у будь-якій індустрії. Проте в нас ніколи не було труднощів із цим. Протягом 26 років «Баланс-Клуб» вважається найбільш безпечним, комфортним і надійним партнером для підприємств України. І ще: ми дорожчі за інших, адже за репутацію треба платити.

Однак консультацій сьогодні на сьогодні, виявляється, недостатньо. Професії бухгалтера бракує впевненості та статусу. У бухгалтерів були періоди «сплеску престижності», наприклад в 70-ті роки минулого сторіччя. Але це тривало не довго. Зараз абсолютно ясно, що бухгалтери - далеко не обліковці чи рахівники. В останні п'ять-десять років ключовим аспектом у цій професії стало дивитися вперед, а не лише враховувати минуле. Сьогодні цей аспект є найважливішою запорукою партнерства з компанією «Баланс-Клуб» майже в усіх сегментах, головною відмінною рисою, і може вважатися фундаментальною цінністю бренду.

1 из 1

Фото-вставка: «Баланс-Клубу» тісно в бухгалтерському консалтингу. За словами Дениса Позова, будь-яке зіткнення публіки із брендом – у журналі, Інтернеті чи на семінарі – планується так, щоб зміцнювати імідж «сучасного бухгалтера». Мовляв, нині вимоги до бухгалтера вже не ті, що раніше. Вони більш обширні, більш жорсткі.

– Тематика консультацій для бухгалтерів все більше глобальною (всеохоплюючою) стає через кризу?

– Вважаю, що рішення, які надаються нами бухгалтерам через канали комунікації, стосуються не лише виходу із кризи. Єдиний вектор удосконалення консультацій успішно показує, як розвиватися бухгалтерові в галузі та за її межами. Зростаючі вимоги глобального ринку до прозорості та стандартизації звітності змушують дивитися ширше на нормальну роботу фахівця у сфері бухобліку. Так би мовити, «нове нормально».

Ми допомагаємо вирішувати питання, що виникають у бухгалтерів усіх рівнів: бухгалтера-касира, бухгалтера із зарплати, головного бухгалтера і, звісно ж , фінансового директора. А вирішення вузькогалузевих питань у компанії можна забезпечити завдяки консультаційній лінії та семінарам у регіонах. Ми дійшли того, що «баланс-клубівський» підхід до консультацій стає законодавцем думки. Навіть сам по собі він перетворюється на бренд. Його нинішній курс направлено на методологію, на зменшення кількості звернень, які повторюються (ми надаємо не лише відповіді, але й алгоритм вирішення питання, щоб бухгалтер у майбутньому не «наступав на ті самі граблі»). Водночас бухгалтер має більше часу приділяти самоосвіті, причому не лише в галузі бухобліку. А електронні технології забезпечать бухгалтерам ще більше гнучкості, особливо під час застосування професійного судження.

– Отже, періодичність виходу видання та кількість сторінок не так уже й важливі сьогодні?

– Картину доповнюють інші чинники. Вищий, ніж у конкурентів, рівень якості та інноваційний підхід – як і раніше, наша конкурентна перевага.

– Таке відчуття, що раніше бухгалтерові та бухгалтерському обліку приділялося значно більше уваги? Чи застали Ви «Баланс-Клуб» старої школи?

– Застав... Десятиліттями «Баланс-Клуб» був «одновимірним» брендом. Статусним, інтелектуальним, але надто раціональним. Років вісім тому ми сказали собі: «Якщо хочемо підвищити престиж бухгалтера, допомогти підприємствам омолодити професію, отримати прогресивно мислячу аудиторію, ми повинні багато чого змінити».

Яскравий приклад зміни концепції – семінари, форуми та конгреси, завдяки яким наша аудиторія в середньому помолодшала на 15 років. Важко переоцінити вплив цього на репутацію бренду!

Так от, сьогодні ми експериментуємо, шукаємо те саме «нове нормально», яке б відповідало викликам майбутнього. Воно залежить не від окремих потреб, а від їх сукупності. Навіть якщо у видавництв будуть однакові журнали, що висвітлюють одні й ті самі питання законодавчої бази, «Баланс-Клуб» повинен вирізнятися на рівні відчуттів. Ідеться не лише про консультації, але й про те, як до вас ставляться або як організовано заходи. Усе взаємопов'язано. Кінець кінцем, клієнти платять за взаємодію із брендом.

1 из 1

Фото-вставка: «Ми прагнемо лідирувати у традиційних бухгалтерських дисциплінах, – каже Денис, – проте треба розуміти, що сьогодні колишні цінності не роблять вирішального впливу на престиж професії. Успіх – в їх комбінації з рішеннями, продиктованими мегатрендами».

– Спочатку ви надавали відповіді на запитання, продиктовані нормативно-правовими актами, а потім почали їх створювати. У який саме момент посилився вплив громадської організації «Всеукраїнський бухгалтерський клуб»?

– До початку 2000-х «Баланс-Клуб», безумовно, був у набагато більшому ступені консалтинговою компанією, ніж компанією, що керувалася інтересами професії загалом. Процес змін почався, коли наш засновник розкрив нам дійсне значення бухгалтера на підприємстві, що і вплинуло істотно в на діяльність компанії. Сьогодні наша система є збалансованою. Наші співробітники, автори та читачі беруть участь у розробці проектів нормативно-правових актів не просто на ранніх стадіях, а ще на етапі ініціативи. Ми значно більше, ніж раніше, знаємо про те, що робитимуть бухгалтери майбутнього, і вирішуємо, які тренди підтримувати чи створювати. Настає епоха не просто обліковців, а бухгалтерів – топ-менеджерів. А на стику мегатрендів виявлятимуться можливості професії, які дозволять бухгалтерові сильніше виділитися на тлі колег.

1 из 1

Фото-вставка: Сьогодні наша система є збалансованою. Наші співробітники, автори та читачі беруть участь у розробці проектів нормативно-правових актів не просто на ранніх стадіях, а ще на етапі ініціативи.

– Як визначитися бухгалтерові, чи готовий він до змін?

– Щоб дізнатися, чи готові ви до змін, варто перевірити себе й показати всій Україні свої знання та навички бухгалтера як топ-менеджера. Беріть участь у 5-му, ювілейному конкурсі «Кращий бухгалтер України»! Він допоможе вам зрозуміти, в якому напряму розвиватися, і підвищить престиж вашої професії в очах працедавця та суспільства.

1 из 1

Цитата: «Майбутнє буде таким, яким ви собі його уявляєте. І думати потрібно про перспективне майбутнє, адже якщо ви вважаєте, що все буде погано, то ми ніколи не побудуємо гарного майбутнього». Аполлон Харалампійович Позов

Коментарі до матеріалу